#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=8333#!trpen#loader image#!trpst#/trp-gettext#!trpen#

The Membership Model – recruiting, activating and keeping members (english)

240 kr

This book contains eight steps that will improve your ability to recruit, activate and keep members. The Membership Model is aimed at employees, elected representatives and volunteers who want to create a membership strategy or improve their organising work.

This book contains eight steps that will improve your ability to recruit, activate and keep members. The Membership Model is aimed at employees, elected representatives and volunteers who want to create a membership strategy or improve their organising work.

Some themes from the book:

  • Identifying your unique role
  • Increasing your diversity
  • Attracting more members
  • Creating an inclusive culture
  • Handling discontent and keeping members
  • Turning passive members into active members
  • Overcoming recruitment resistance
  • Evaluating your membership work

The Membership Model is written by Niklas Hill and Angeli Sjöström. The book is currently available in English, Swedish and Norwegian.

#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=6441#!trpen#Reviews#!trpst#/trp-gettext#!trpen#

#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=6442#!trpen#There are no reviews yet.#!trpst#/trp-gettext#!trpen#

#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=6443#!trpen#Be the first to review “The Membership Model – recruiting, activating and keeping members (english)”#!trpst#/trp-gettext#!trpen#

#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=6463#!trpen#Your email address will not be published.#!trpst#/trp-gettext#!trpen# #!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=6458#!trpen#Required fields are marked *#!trpst#/trp-gettext#!trpen#

Det är verkligen en grymt bra bok – stort tack för att ni har skrivit den! Den ringar på ett självklart sätt in de olika perspektiv som behöver vara levande när en jobbar med medlemskapet och är en bra hjälp inför kommande utvecklingssatsningar. Vikten av medlemskapet som form och riskerna med att betrakta medlemmen som kund, snarare än som del av organisationen, är de delar jag själv ofta återkommer till och genom er bok nu fått nya formuleringar och tankar kring. Tack!

Joakim Rindå  Uppdragsledare för arrangörs- och föreningsutveckling, Riksteatern
Joakim Rindå

Vi beställde boken till alla våra förtroendevalda i våra kretsstyrelser. Boken är riktigt bra och intresseväckande. Lagom nivå och omfattning, bra mix av teori, praktiska exempel och bilder från verkligheten.

Magnus Gissler  Kyrkans Akademikerförbund
Magnus Gissler

Medlemmar är viktigast i en organisation, vilket de flesta glömmer eller tar för givet. Här får du konkreta tips som du lätt kan applicera på din egen organisation för att stärka men också rekrytera medlemmar.

Gülsen Uz  projekt Ung&Dum
Gülsen Uz

”Ett verktyg att ta till sig!”

Ann Engqvist  Chefstidningen
Ann Engqvist

Jag har hittat min nya bibel, inte den som handlar om Gud […] utan en som handlar om att rekrytera, aktivera och behålla medlemmar! Allt i boken var som en saga, oerhört inspirerande och helt enligt mina egna föreställningar. Från den kommer jag att hämta massor av goda idéer och exempel. Boken heter Medlemsmodellen och är författad av Niklas Hill och Angeli Sjöström.

Pernilla Bjering Dahlén

#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=6523#!trpen#You may also like…#!trpst#/trp-gettext#!trpen#

#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=46#!trpen#Cart#!trpst#/trp-gettext#!trpen# #!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=47#!trpen#Item Removed.#!trpst#/trp-gettext#!trpen# #!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=48#!trpen#Undo#!trpst#/trp-gettext#!trpen#
  • #!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=233#!trpen#No products in the cart.#!trpst#/trp-gettext#!trpen#